🔥 Czy chciałbyś dostać prezentację, o którą pytało 100% uczestników Forum Przedsiębiorczości? 🔥

W środę w Opolu poprowadziłem prezentację po tytułem „7 skutecznych narzędzi marketingowych ułatwiających zdobycie klientów na rynku polskim i czeskim”.

„Przepraszam, czy tę prezentację można kupić po wystąpieniu?” – zapytał jeden z uczestników Ewa Prusek, która mi asystowała 😅

Uznałem, że ma tak dużą wartość, że chcę się nią z Wami podzielić. Opisałem wszystkie narzędzia, przykłady reklam, dane w tabeli, linki do pobrania.

Błażej Katarzyński

Aby pobrać prezentację, kliknij poniżej:

Pozycjonowanie czy Google Ads? Co lepsze?
JAK EFEKTYWNIE PLANOWAĆ PRACĘ I NIE ZATONĄĆ - CZ. 2
1 gwiazda2 gwiazdy3 gwiazdy4 gwiazdy5 gwiazd (1 opinii, średnia: 5,00 na max 5)
Loading...
Kategorie: Marketing

Błażej Katarzyński

Błażej Katarzyński – expert e-marketingu do zadań specjalnych. Jego misją jest dostarczenie przedsiębiorcom eksperckiej wiedzy, która uwolni ich od 3 grzechów głównych: braku czasu, brak nowych, drogocennych Klientów, brak skutecznego e-marketingu.

  • Karolina Zapolska

    To ja poproszę 🙂

    • Błażej Katarzyński

      Cześć Karolina. Tutaj nie widzę możliwości wysłania linka do prezentacji, dlatego proszę Cię skorzystaj z funkcji na blogu. Funkcja ta pokazuje Ci prezentację po udostępnieniu artykułu. Opcjonalnie możesz wejść na mój fanpage i tam skomentować posta 🙂 Pozdrawiam



Powiązane Posty

Marketing

Negatywne opinie w Google Maps – Jak sobie z nimi poradzić?

Prowadzisz firmę, codziennie starasz się ją rozwijać. Każda pozytywna opinia jest dla Ciebie dużo warta. Dzięki niej wiesz, że firma idzie w dobrą stronę, klienci są zadowoleni, a pracownicy czują satysfakcję z pracy. Niestety, pewnego Czytaj więcej…

Marketing

Pozycjonowanie czy Google Ads? Co lepsze?

„Chodzą legendy, że ktoś kiedyś wszedł na drugą stronę.” Tak brzmi popularne powiedzenie na temat wyszukiwarki Google. Dzięki Google, polskie firmy pozyskują masę nowych klientów. Co trzeba wiedzieć, żeby uniknąć błędów w czasach, kiedy firmy Czytaj więcej…

Marketing

10 zasad skutecznej reklamy według światowego guru Davida Oglivy

David Oglivy, to ikona marketingu. Jako pierwszy założył sieciową agencję reklamową z biurami na całym świecie. Ten Szkot, który nie ukończył nawet studiów. David Ogilvy pałał się wieloma zawodami, zanim odkrył swoje powołanie do marketingu, Czytaj więcej…

Przeczytaj również...
Przeczytaj również...
W jednym z pierwszych wpisów na blogu pisałem o tym,…