„To mały krok dla człowieka, ale wielki krok dla ludzkości” – to nie były pierwsze słowa, wypowiedziane przez człowieka na Księżycu. Ani drugie. Nawet nie trzecie. Wypowiedziano je dopiero w 6,5 godzin po lądowaniu. Czy wcześniej pusty, lecz przepiękny widok pustyni Księżycowej zaparł dech w piersi załodze Apollo? Zapewne tak, lecz po wylądowaniu, pierwszymi słowami były: „Lampka kontaktowa!”, które wypowiedział Buzz Aldrin. Oznaczało to, że statek wylądował na Księżycu. Mało kto w ogóle słyszał to zdanie, a przecież jest tak ważne w naszej historii. Ten pierwszy wpis na blogu będzie niczym słowa Buzza Aldrina. Bardzo ważny, lecz nie najważniejszy. Gdy już zaczniesz się zaczytywać w praktycznych wskazówkach i wiedzy marketingowej, zapamiętasz je na bardzo długo – tak, jak słowa Neila Armstronga.

Cel dla Ciebie?

Otworzyłem tego bloga z prostej przyczyny. Na co dzień jestem e-marketerem od zadań specjalnych. Prowadzę firmę Rise360, która zajmuje się skutecznym e-marketingiem i strategiami biznesowymi. Codziennie pisze do mnie kilka osób, które chcą zwiększyć sprzedaż, dzięki narzędziom e-marketingu. Ich najczęstsze problemy to:

  1. Nie wiedzą, jak zacząć. Czyli – na czym polega marketing i jakie pierwsze kroki postawić w internecie, żeby zacząć sprzedawać.
  2. Nie wiedzą, co robią źle. Marketing jest jak precyzyjny pocisk wymierzony przez snajpera. Mikro zmiany, dają makro rezultaty.
  3. Nie wiedzą, co więcej mogą zrobić.Czyli jakie działania i poprawki wprowadzić, aby podnieść skuteczność obecnych działań marketingowych.

Napisałem, aby dzielić się swoją wiedzą z takimi osobami. Jeżeli jesteś taką osobą, mam dla Ciebie propozycję:

Cel dla Ciebie: Zwiększyć sprzedaż w 2019 roku

Zasady są proste

Na blogu publikuję 2% swojej wiedzy. Na konsultacjach 1:1 otrzymujesz 100% wiedzy i kompleksowe przygotowanie.

Przeczytaj następny wpis, w którym wyszczególniłem 4 główne błędy, przez które nie budujesz marki osobistej. Jak ich uniknąć? O tym w artykule 😉

4 kluczowe błędy, przez które nie budujesz swojej marki
1 gwiazda2 gwiazdy3 gwiazdy4 gwiazdy5 gwiazd (Oceń jako pierwszy!)
Loading...
Kategorie: Marketing

Błażej Katarzyński

Błażej Katarzyński – expert e-marketingu do zadań specjalnych. Jego misją jest dostarczenie przedsiębiorcom eksperckiej wiedzy, która uwolni ich od 3 grzechów głównych: braku czasu, brak nowych, drogocennych Klientów, brak skutecznego e-marketingu.



Powiązane Posty

Marketing

3 najczęstsze problemy z Google Ads, które wstrzymują Twoją firmę

Wieczór, godzina 23. Wszyscy są pięknie przystrojeni. Kobiety po cichu hihoczą. Rozmawiają o ostatnich wydarzeniach i trendach mody. Faceci, jak to faceci: po męsku. Milczą przy szklance whiskey. Rozmawiają o autach, poprawiają mankiety, rzucają spojrzenia Czytaj więcej…

Marketing

Negatywne opinie w internecie – cz. 2 – Komentarz prawnika

            Negatywne i nieprawdziwe komentarze dotyczące przedsiębiorców i prowadzonych przez nich firm pojawiające się w Internecie stanowią duży problem dla pokrzywdzonych a dochodzenie roszczeń związanych z takimi komentarzami sprawia w praktyce wiele problemów. Zakres ochrony Czytaj więcej…

Marketing

Negatywne opinie w Google Maps – Jak sobie z nimi poradzić?

Prowadzisz firmę, codziennie starasz się ją rozwijać. Każda pozytywna opinia jest dla Ciebie dużo warta. Dzięki niej wiesz, że firma idzie w dobrą stronę, klienci są zadowoleni, a pracownicy czują satysfakcję z pracy. Niestety, pewnego Czytaj więcej…