Są na świecie zawody, które niezaprzeczalnie kojarzą się z dużymi pieniędzmi. Lekarz, prawnik, a w XXI wieku doszedł do tego zestawienia: programista 🙂

Jak to jednak jest, że są tacy lekarze, którzy nie zarabiają dobrze? Praktyka poprzedzona latami nauki okazuje się nie wystarczająca.

Tak samo jest ze stroną internetową. Nie wystarczy, że jest. Często długi i żmudny proces tworzenia nie gwarantuje jej sukcesu. Od sprzedaży tak naprawdę dzielą nas centymetry.

Co możesz zmienić w ciągu jednego dnia, żeby Twoja strona internetowa zaczęła sprzedawać? Przeczytaj do końca. Warto – obiecuję.

Checklista treści

Aby Twoja strona sprzedawała, upewnij się, że Twój potencjalny Klient znajdzie na niej informacje takie jak:

  1. Kto za tym stoi?
  2. Co obiecuje firma?
  3. Co Was wyróżnia?
  4. Jakie są 3 liczby firmy?
  5. Ile to kosztuje?
  6. Czy to zadziała w moim przypadku?
  7. Czy ktoś to już przetestował?

Nie piszę o takich podstawach jak dane kontaktowe czy adres. Te traktuję jako oczywiste.

Checklista sprzedażowa

  1. System pozyskiwania maili – zastanów się jak możesz wynagrodzić swojego Klienta, aby ten zostawił Ci swój adres mailowy. Polecam system Mailerlite, gdzie podstawowe konto jest darmowe, a ustawienie formularza lub popupa nie wymaga programisty.
  2. System niespodzianek – dla ciekawskich 🙂 Niespodzianka od Twojej firmy w zamian za maila lub numer telefonu. Często używane jako wysuwająca się zakładka z boku strony.
  3. System obsługi połączeń telefonicznych – od 2 lat na rynku, jednak dalej niewiele firm korzysta.
  4. Czat – Jaki? Tidio czat spełni swoje zadanie. W wersji podstawowej narzędzie jest bezpłatne. Łączy się z mailem oraz czatem na fanpage.
  5. Oferty Championy – czyli okazje cenowe, które dodatkowo zmotywują osobę na stronie do zakupu. Nie chcesz zaniżać cen? Podaruj w prezencie Klientowi gadżet lub zaoferuj swoje usługi w pakecie(np. godzina lektora 150zł, godzina lektora + ścieżka dźwiękowa 200zł o wartości 300zł). Klienci lubią okazje i lubią też mieć wybór. Jak to mówi stare przysłowie, nie przeszkadzaj swojemu klientowi w kupowaniu.

Praktycznie każda firma ma lub chce mieć stronę internetową. Niestety tylko 1% stron ma wdrożone powyższe punkty. Nie ma takiej możliwości, żeby Twoja strona posiadała powyższe rzeczy i nie sprzedawała. Powodzenia we wdrażaniu!

5 kluczowych wskazówek do budowy silnej marki
Dlaczego zajmuję się e-marketingiem? Od bólu zęba do experta
1 gwiazda2 gwiazdy3 gwiazdy4 gwiazdy5 gwiazd (1 opinii, średnia: 5,00 na max 5)
Loading...
Kategorie: Marketing

Błażej Katarzyński

Błażej Katarzyński – expert e-marketingu do zadań specjalnych. Jego misją jest dostarczenie przedsiębiorcom eksperckiej wiedzy, która uwolni ich od 3 grzechów głównych: braku czasu, brak nowych, drogocennych Klientów, brak skutecznego e-marketingu.



Powiązane Posty

Marketing

Negatywne opinie w Google Maps – Jak sobie z nimi poradzić?

Prowadzisz firmę, codziennie starasz się ją rozwijać. Każda pozytywna opinia jest dla Ciebie dużo warta. Dzięki niej wiesz, że firma idzie w dobrą stronę, klienci są zadowoleni, a pracownicy czują satysfakcję z pracy. Niestety, pewnego Czytaj więcej…

Marketing

Pozycjonowanie czy Google Ads? Co lepsze?

„Chodzą legendy, że ktoś kiedyś wszedł na drugą stronę.” Tak brzmi popularne powiedzenie na temat wyszukiwarki Google. Dzięki Google, polskie firmy pozyskują masę nowych klientów. Co trzeba wiedzieć, żeby uniknąć błędów w czasach, kiedy firmy Czytaj więcej…

Marketing

7 skutecznych narzędzi, które ułatwią Ci zdobywanie klientów

🔥 Czy chciałbyś dostać prezentację, o którą pytało 100% uczestników Forum Przedsiębiorczości? 🔥 W środę w Opolu poprowadziłem prezentację po tytułem „7 skutecznych narzędzi marketingowych ułatwiających zdobycie klientów na rynku polskim i czeskim”. „Przepraszam, czy Czytaj więcej…

Przeczytaj również...
Przeczytaj również...
To, że dzisiaj tworzę skuteczne kampanie marketingowe dla przedsiębiorców, można…